لیگ قهرمانان اروپا

لیگ قهرمانان اروپا 

رئال مادرید 0 _ 1 آرسنال : آنری برنابئو را به آتش کشید

غصه نخور فدای سرت تیری.................. آنری گذشات درتrolling on the floor

آنری:در هایبوری کارمان سخت است

ترجمه نصفه نیمه من ار مصاحبه آرنی با سایت آرسنال: رئالی ها تیم بزرگی دارند و میتوانند همه چیز را عوض کنند. ما باید آرامشان را حفظ کنیم و ببینیم چه کاری میتوانیم در هایبوری انجام دهیم زیرا آنها توانایی آن را دارند هرکاری که میخواهند انجام دهند. این نتیجه تلاش تیمیه و مهمترین چیزی که در هنگام بازی در لیگ قهرمانان در خارج از خانه به آن باید توجه کنی اینه که به عنوان یه تیم بازی کنی و نترسی. ما دیشب خونسردیه عالی از خودمان نشان دادیم.

............................................................

(رئالی ها بهشون برنخوره)خوب دیگه ار رئال بعید نیست تو زمین خودش ببازه اون که از تیمهای اسپانیایی 6 تا میخوره . باز این مسخره بازی شبکه 3 شروع شد. پارسال به خاطر 30 ثانیه بازی کردن وحید هاشمیان تمام بازیهای بایرن رو نشون داد. باشه آقا قبول علی کریمی هم وطنمونه ولی دیگه تا چه حد خودخواهی؟ باید شانس بیاریم اگه خواستیم بازی تیمهامونو نشون بده با بایرن هم گروه شیم. من خودم هم از بایرن خوشم میاد ولی دیگه نه این حد....دیگه ضد حال ترینش این گزارش جواد خیابانی بود که خوابمون از بازی بعدی هم ساقطمون کرد.

............................................................

حداقل شاید بازی برگشت هایبوری رو نشون بدن. ولی کلا دیوید بکهام هم گفت شانس آوردیم با این بازیمون بیشتر از این از آرسنال گل نخوردیم پس همین حرف بازیکن رئال نشون دهنده برتری آرسنال تو زمین حریفه.

اینم یه موقیع تک به تک که پیرس خراب کرد

با وجود همه بدشانسی های من: پارسال که تیمهام آرسنال و بایرن تو حذفی بهم خوردن. امسال هم بدترین قرعه های ممکن رو آوردن ولی با این حال دم آرسنال گرم سرافرازم کردی پسر...  امسال از جام حذفی(مث منچستر) حذف شد و تو لیگ هم قهرمان نمیشه ولی با این برد شیرین تو زمین رئال(خداییش کاره هرکسی نیست) خیلی امیدوارمون کرد. ایشالا نیمه نهایی رو تا اون موقع تو استادیوم جدید ویمبلی برگزار میکنیم و قهرمان میشیم و آنری هم میمونه. تا چشم همه بارسایی ها و رئالی ها گرد بشه عمرا جایی نمیره. خودش گفته خودم مایلم پیشرفت کنم ولی هروقت قضیه جدی میشه عشقم به آرسنال جلومو میگیره....اگه قضیه پول هم پیش بیاد با تموم شدن کار ساخت استادیوم و بی پولی، رئیس آرسنال گفته هرپولی لازم باشه واسه نگه داشتنش میدیم پس به همین خیال باشید بیاد تیمتون...shame on you

 

نوشته شده توسط حسن پرسپولیسی

نظرات 9 + ارسال نظر
مشمی شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:07 ق.ظ

دستت درد نکه شرمنده کردی ما رو
بازی برگشتم راحت میبریمم و میریم تو ۸ تا
بگو ایشاالله

علی آقا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:13 ب.ظ http://am8778am.persianblog.com

سلام داداش! اینجا هم مینویسی؟!! خوش باشی... یا علی مدد...

مریم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ

دم همتون گرم...هم وبلاگتون عشقه هم تیمی که طرفدارشین...

حسن پرسپولیسی جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ق.ظ http://perspolise.co.sr

خواهش در وکنم من که گفتم هر وقت وب خودم آرسنالی بنویسم اینجا هم میذارم برگشت رو هم مینویسم

فاطیما شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:30 ق.ظ http://sabze-asemooni.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااای سلام
کلی ذوق کردم یه آرسنالی پیدا کردم
وااااااااااااااااااااااااااااااای عکسای هانری منو کشته
خوشم اومد ای ول
دمتون گرم
هر کمکی که از دستم بر بیاد براتون انجام می دم
البته اگه دوست داشته باشین
ایشاا. . . بازی برگشت رو هم می بریم
اگه مایل باشین لینکتون هم می کنم
هم این وبلاگ و هم اون یکی رو!
موفق باشید
به امید قهرمانی
یا حق

میلاد یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:45 ق.ظ http://arsenallondon.blogfa.com

سلام
خوشحالم که دوباره وبلاگت راه افتاده. منو که یادت نرفته؟
به منم سر بزن. موفق باشی.

دلارام چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ http://www.deliashams.blogfa.com

سلام دوست خوبم
یه گروه ورزشی داریم که اختصاصا به فوتبال می پردازیم . خوشحال میشم بیایی و عضو شی
http://sports.groups.yahoo.com/group/IranSoccer/

نگین عشق سلطان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:53 ق.ظ http://www.soltane7.persianblog.com

سلام
ااا
تو وبلاگ برای ارسنال هم داشتی ما خبر نداشتیم!!
در کل واقعا برد لذت بخشی بود

مریم عشق فوتبال سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://eshghefootball.blogfa.com

سلام عزیز
سال نو مبارک
ایشالااه سال خوبی داشته باشی
به منم سربزن منم یه وبلاگ فوتبالی دارم
فعلابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد