فصل نقل و انتقالات

ونگر:"روسیچکی را گرفتم تا جانشین روبرت شود." ونگر ادامه داد: وقتی روبرت به من گفت قصد ترک آرسنال را دارد من سریع به دنبال جانشین او گشتم.میخواستم تا قبل از جاک جهانی جای او پر شود.
"او خیلی شبیه روبرت بازی میکنه.حتی می تونه در پست برگکمپ هم باشه سمت چپ وقتی 4-3-3 بازی میکنیم.البته سبک بازی او خیلی فرق داره"

"رویسچکی میتونه شتاب دهنده تیم باشه.کسی که میتوه موقعیت خلق کنه و چیزها رو سریع ببینه.او سال های خوبی پیش رو داره!"

اما خود روسیچکی در مصاحبه ای اعلام کرده بود: من به لندن نمیرم تا جای کسی رو پر کنم! من سبک بازی خودم رو دارم و با اون ها متفاوتم.من به آرسنال میرم تا قهرمانی کسب کنم.و میدونم که این کار برای انها آسون خواهد بود."

آرسنالی ها بعد از روسیچکی بدنبال سونگ هافبک 19 ساله ی کامرونی که فصل پیش بصورت قرضی در آرسنال بود هستند.با وجود اینکه فصل پیش 9 بازی بیشتر برای آرسنال نکرد اما ونگر خیلی از او راضیه.آرسنال حاضر 4 میلیون پوند برای او بپردازه تا دومین خرید آرسنال درین فصل رقم بخوره.

منابع:Arsenal.com ---sksport.com
رضا.